سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه حقوقی عدالت آفرینان

ارائه دهنده کلیه خدمات مشاوره حقوقی و سند و وثیقه برای مراجع قضایی تامین و تهیه انواع سند، وثیقه و ضمانت برای دادگاه، دادسرا، تعزیرات حکومتی عدالت آفرینان 09127026188 آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتراز سازمان صدا و سیما، کوچه ترکش دوز، پلاک 6، طبقه 2، واحد 7

ارائه ضمانت برای مرخصی و آزادی موقت زندانی به دادگاه

اگر قصد ارائه ضمانت به دادگاه هستید باید در نظر بگیرید که حتما کار خود را به موسسات حقوقی معتبر بسپارید و به تبلیغات اینترنتی و موسسات غیر مجاز اعتماد نکنید. این نکته را در نظر داشته باشید که قاضی هر تضمینی را قبول نمی کند. این سند تضمین زندانی باید با ارزشی که قاضی نسبت به پرونده متهم تعیین می کند همخوانی داشته باشد. هر شخصی که تضمین زندانی را بر عهده می گیرد، بار سنگینی را به دوش می کشد.


ارائه ضمانت زندانی به دادگاه طی دو مرحله صورت می گیرد. در گام اول، قاضی اجازه آزادی زندانی با تضمین را تایید می کند. در گام بعدی، زندانی باید اگر پل نقد را به عنوان تضمین قرار می دهد آن را به حساب دادگاه واریز کند، اگر سند اجاره ای برای تضمین زندانی ارائه می گردد باید بر اساس پرونده باشد.فردی که ضامن می شود باید عاقل و بالغ بوده و حتما هم نباید با مدیون اصلی نسبتی داشته باشد. همچنین باید از لحاظ مالی قدرت پرداخت دین مدیون اصلی را داشته باشد و طلبکار باید ازین موضوع با خبر و آگاه باشد. همچنین حق برداشت از حساب وی توسط طلبکار نیز تایید می گردد.

با توجه به جرم و میزان مجازات زندانی برای مرخصی او ضمانت تعیین میشود. ضمانت زندانی از جانب شخصی انجام میشود تا ضامن متعهد به بازگشت زندانی به زندان شود و در صورت عدم بازگشت وی، کسی که ضمانت زندانی را انجام داده است متعهد به تحویل او به دادگاه است. به بیانی دیگر با ضمانت زندانی و ارائه وثیقه میتوان برای متهم امکان مرخصی و یا آزادی مشروط فراهم کرد. مبلغ ضمانت برای مرخصی متهم باید از جانب دادگاه تعیین شود. دادگاه برای تعیین مبلغ ضمانت زندانی، و برای بر آوردن این مبلغ این عمل را به دست کارشناسان این حوزه میسپازد. مطابق مواد قانونی از شرایط اعطای مرخصی به زندانی میتوان به مورد ذیل اشاره کرد: به منظور تعهد و تضمین کافی نسبت به بازگشت زندانی‌، قاضی ناظر زندان‌، متناسب با نوع‌جرم‌، اقدام به اخذ تأمین از محکوم‌ٌعلیه زندانی خواهد نمود. در اینجا منظور از اخد تامین ضمانت زندانی است. ضمانت زندانی, سند برای زندانی, وثیقه برای زندانی, وثیقه, مصادره ملک ضامن زندانی و کلیه امور مرتبط با مسائل حقوقی خود را با ما مطرح کنید. کارشناسان خبره ما پرونده حقوقی شما را پیگری خواهند نمود تا در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه مورد نظر خود برسید.

برای انجام خدمات مرتبط با تضمین زندانی جهت آزاد سازی متهم و زندانی از دادگاه و دادسرا با عدالت آفرینان تماس بگیرید.