سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه حقوقی عدالت آفرینان

ارائه دهنده کلیه خدمات مشاوره حقوقی و سند و وثیقه برای مراجع قضایی تامین و تهیه انواع سند، وثیقه و ضمانت برای دادگاه، دادسرا، تعزیرات حکومتی عدالت آفرینان 09127026188 آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتراز سازمان صدا و سیما، کوچه ترکش دوز، پلاک 6، طبقه 2، واحد 7

اجاره سند برای ضمانت متهم جهت آزادی موقت از زندان

    نظر

اجاره سند: تمامی دستگاه های قضایی و دادگاه ها برای آزادی زندانی یا متهم شرایطی را در نظر میگیرند تا متهم بتواند به خارج از زندان رفته و تا موعد دادگاه بتواند خودش به پرونده اش رسیدگی کند این امر نیازمند قرار دادن یک سند یا وثیقه معتبر به دادگاه برای ضمانت وی جهت حضور پیدا کردن در موعد دادگاه می باشد. به همین منظور اگر متهم خودش یا خویشان و خانواده اش سند نداشته باشند باید به سند اجاره ای وری بیاورند.

انواع سند برای وثیقه زندانی در استان های تهران و البرز با مبالغ سنگین و سبک، حتی برای پرداخت رد مال و جزای نقدی از طریق عدالت آفرینان امکان پذیر است. موسسه حقوقی عدلت آفرینان در ارائه خدمات حقوقی در تلاش است تا در کوتاه ترین زمان ممکن معتبرترین سند را برای شما تامین کند. هر زندانی و متهمی خواه عمدی و غیر عمدی بر اساس مدت زمان محکومیت می تواند مرخصی موقت داشته باشد. برای این امر نیاز به یک سند برای گرو گذاشتن تا برگشت زندانی یا متهم می باشد. شما می توانید از طریق موسسه عدالت آفرینان برای اجاره سند برای آزادی زندانی و ارائه آن به دادگاه اقدام کنید.

مراحل تهیه کردن سند به این صورت می باشد که شما باید ابتدا به یک دفتر کارگشایی یا مرکز حقوقی مراجعه کرده و درخواست نوشتن قرارداد کنید. مراحل این فرآیند بسته به اینکه برای چه نظوری آن را میخواهید متفاوت است. مثلا اگر برای آزادی یک زندانی به دنبال اجاره سند برای دادگاه باشید شما نیازمند یافتن مرکزی برای این امر می باشید. از زمانیکه فردی به دادگاه احضار می ود تا پایان رای نهایی دادگاه متهم شناخته می شود. با توافق قاضی می تواند با ارائه سند از زندان به صورت موقت آزاد گردد. همچنین فرد متهم می تواند برای مرخصی گرفتن از سند استفاده کند. پس سند به عنوان ضمانت متهم می باشد.

شما برای تهیه اجاره سند واسه آزادی متهم می توانید از موسسات حقوقی معتبر بهره 09127026188 تماس حاصل فرمایید.