سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه حقوقی عدالت آفرینان

ارائه دهنده کلیه خدمات مشاوره حقوقی و سند و وثیقه برای مراجع قضایی تامین و تهیه انواع سند، وثیقه و ضمانت برای دادگاه، دادسرا، تعزیرات حکومتی عدالت آفرینان 09127026188 آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتراز سازمان صدا و سیما، کوچه ترکش دوز، پلاک 6، طبقه 2، واحد 7

ارائه ضامن های معتبر قابل ارائه به تمامی دادگاه ها و مراجع قضایی

ضامن زندانی با فیش حقوقی چگونه پیدا کنیم؟

یکی از بهترین کارها برای پیدا کردن ضامن معتبر برای دادگاه ها مراجعه به موسسات حقوقی است که دارای وکلای نخبه و با تجربه در این زمینه است. تا برای شما یک ضامن معتبر پیدا کنند و متهم شما را آزاد کنند. اگر به دنبال ضامن زندانی هستید عدالت آفرینان با ارائه ضامن های معتبر قابل ارائه به تمامی دادگاه ها و مراجع قضایی، زندان ها و ندامتگاه ها در خدمت شماست تا در کمترین زمان و به صورت کاملا فوری این کار را برای شما انجام دهد. شما با ضامن دادگاه می توانید ضمانت متهم یا زندانی خود را بکنید و بتوانید وی را آزاد یا مرخص کند. البته این امر در زمانی انجام می گردد که متهم شرایط آزادی با ضامن را داشته باشد و بتواند ضامنی را برای این موضوع به دادگاه فرا بخواند. فردی که ضامن می شود باید عاقل و بالغ بوده و حتما هم نباید با مدیون اصلی نسبتی داشته باشد. همچنین باید از لحاظ مالی قدرت پرداخت دین مدیون اصلی را داشته باشد و طلبکار باید ازین موضوع با خبر و آگاه باشد. همچنین حق برداشت از حساب وی توسط طلبکار نیز تایید می گردد. این در خصوص ضامن وام برای ضمانت وام نیز صدق می کند. حال این ضامن با ارائه فیش حقوقی و یا با سند ملک یا حتی جواز کسب، گواهی اشتغال به کار و غیره می تواند امضای ضامن وام شخص وام گیرنده را بزند.

بنابراین، ارائه ضامن امری بسیار مهم بوده و افراد باید در انتخاب و ارائه آن دقت کافی را به خرج دهند تا درگیر مشکلات دیگری در ضمانت زندانی خود نشوند. از همین رو، تعدادی موسسه و مراکز معتبر برای ارائه ضامن وجود دارد که شما می توانید این کار را به صورت قانونی انجام دهید. برای مثال، شما می توانید یک سند ضمن را در یک مرکز حقوقی برای زندانی خود اجاره کنید و آن را به دادگاه یا دادسرا تحویل دهید. برای ضمانت زندانی کلیک کنید.

خدمات مربوط به ضامن زندانی

معرفی ضامن برای زندانی در تهران مدت زمان کمتری را در بر میگیرد،و متهم میتواند سریع تر آزاد شود.  ضمانت زندانی در دادگاه و دادسرا  اجاره سند برای وثیقه زندانی  سند اجاره ای برای ضامن دادگاه  فروش سند برای وثیقه زندانی  سند برای تعزیرات  وثیقه برای رفع ممنوع الخروجی  ضامن دادگاه با فیش حقوقی  عواقب ضمانت با فیش حقوقی  فیش حقوقی برای ضمانت زندانی  سند برای زندانی تهران  در گروه رستا با به کارگیری تجربه و تعهد کاری جهت آزادی زندانی.  گذاشتن فیش حقوقی در دادگاه و دادسرا جهت آزادی زندانی  اجاره فیش حقوقی جهت کفالت زندانی  ضمانت زندانی با فیش حقوقی  اجاره سند برای آزادی زندانی  سند اجاره ای برای حسن انجام کار  متن قرارداد اجاره سند.

لازم است بدانیم اولین قدم برای اجاره سند تنظیم قرارداد بر اساس ماده 10 قانونی مدنی است. پس از آن باید سند شش دانگ و ارزش آن توسط کارشناس مورد ارزیابی قرار گرفته باشد و سپس تقدیم دادگاه و یا بازپرس دادسرای قضایی شود و نامه ای مبنی بر نیابت برای مجتمع قضایی شهر و یا شهرستانی که ملک در آن ناحیه و یا بخش واقع شده است صادر می‌شود. نامه نیابت قضایی به همراه دستور کارشناس توسط یکی از کارشناسان دادگستری دریافت می‌شود تا مورد ارزیابی قرار گیرد. در صورتی که ارزش ملک متناسب با میزان وثیقه باشد، مقام قضایی مربوطه دستور بازداشت سند را صادر می‌کند و این دستور موجب بازداشت ملک مذکور در اداره‌ی ثبت اسناد و املاک می‌شود. در مرحله‌ی آخر توسط پست قضایی توسط دفتر ثبت اسناد و املاک به مرجع صادر کننده‌ی قضایی ارسال می‌شود.