سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه حقوقی عدالت آفرینان

ارائه دهنده کلیه خدمات مشاوره حقوقی و سند و وثیقه برای مراجع قضایی تامین و تهیه انواع سند، وثیقه و ضمانت برای دادگاه، دادسرا، تعزیرات حکومتی عدالت آفرینان 09127026188 آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتراز سازمان صدا و سیما، کوچه ترکش دوز، پلاک 6، طبقه 2، واحد 7

برای ضمانت دادگاه و دادسرا از کجا سند اجاره و تهیه کنیم؟

گروه حقوقی عدالت آفرینان در تلاش است تا به شما جهت پیدا کردن ضامن معتبر جهت ضمانت دادگاه از نوع ضامن با فیش حقوقی معتبر، سند اجاره ای و یا وثیقه اجاره ای برای ضمانت متهم کمک و یاری برساند. شما می توانید جهت مشاوره با شماره آنها تماس بگیرید.

اگر به دنبال سند ملکی معتبر برای آزاد سازی زندانی دارید، اگر به دنبال سند برای ارائه به دادگاه جهت آزادسازی زندانی خود دارید، اگر به دنبال تامین وثیقه برای آزاد کردن زندانی هستید، ضمن مشاوره حقوقی، از خدمات تهیه سند برای زندانی عدالت آفرینان استفاده کنید. اجاره انواع سند برای وثیقه زندانی در استان های تهران و البرز با مبالغ سنگین و سبک، حتی برای پرداخت رد مال و جزای نقدی از طریق عدالت آفرینان امکان پذیر است. موسسه حقوقی عدلت آفرینان در ارائه خدمات حقوقی در تلاش است تا در کوتاه ترین زمان ممکن معتبرترین سند را برای شما تامین کند. شما می توانید با عدالت آفرینان علاوه بر مشاوره حقوقی، از خدمات دیگر آنها نیز بهره مند شوید. تنها کافی است با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید و در مورد پرونده متهم خود مشاوره شوید. در نهایت با عقد قرار داد قانونی به کار شما به صورت فوری و با قیمت مناسب رسیدگی می گردد. در تمامی فرآیند ارائه ضامن نیز عدالت آفرینان در کنار شما خواهد بود.

اگر سوالات حقوقی درباره ضامن زندانی دارید وارد صفحه درستی شده اید. دادراه این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با مرور سوالات حقوقی در مورد ضامن زندانی از مشاوره حقوقی در مورد ضامن زندانی به صورت رایگان بهره مند شوید. می توانید با مطالعه سوالات حقوقی زیر و پرسش و پاسخ حقوقی سایر افرادی که سوال درباره ضامن زندانی داشته اند ، اطلاعات خود را درباره ضامن زندانی افزایش دهید. یا اگر این سوالات پاسخگوی نیاز شما نیست می توانید با کلیک بر روی گزینه زیر، سوال در مورد ضامن زندانی طرح کنید. اگر سوالات حقوقی درباره ضمانت و ضامن زندانی و فراهم کردن ضمانت جهت رفع امور حقوقی خود دارید در جای درستی قرار دارید. موسسه عدالت آفرینان این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با برقراری تماس با کارشناسان حقوقی ما و مطرح کردن سوالات حقوقی خود در مورد ضامن و ضمانت زندانی از مشاوره حقوقی در مورد ضامن زندانی به صورت رایگان بهره مند شوید. یکی از مسائل مهم نظام کیفری، ارائه ضامن، سند یا ضمانت جهت آزادی زندانی می باشد. منظور از ضامن شدن برای زندانی این است که وثیقه یا سندی برابر با ارزش پرونده متهم به دادگاه یا دادسرا ارائه گردد تا طبق زمان مشخصی بتواند از زندان مرخص شود.