سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه حقوقی عدالت آفرینان

ارائه دهنده کلیه خدمات مشاوره حقوقی و سند و وثیقه برای مراجع قضایی تامین و تهیه انواع سند، وثیقه و ضمانت برای دادگاه، دادسرا، تعزیرات حکومتی عدالت آفرینان 09127026188 آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتراز سازمان صدا و سیما، کوچه ترکش دوز، پلاک 6، طبقه 2، واحد 7

سند اجاره ای برای دادگاه را چگونه و از کجا باید تهیه کنیم؟

شما برای تهیه سند اجاره ای باید اول بدانید که ارزش سندی که قاضی پرونده اعلام کرده چقدر می باشد تا بتوانید برای اجاره سند ملکی اقدام کنید. حال این که انواع مختلفی از سند وجود دارد. پس باید حواس خود را جمع کرده و به موسسات معتبر کار خود را بسپارید که مشکلاتتان دوبرابر نشود. 

از طرفی قیمت سند اجاره ای برای زندانی بر اساس قیمت نهایی ملک می باشد. اگر ارزش ملک بالاتر آید دادگاه درخواست سند با ارزش بیشتر می گردد و بالعکس اگر قیمت نهایی کاهش یابد می توانند سند با ارزش کمتری را ارائه دهند. البته این نکته هم در نظر داشته باشید که قیمت اجاره سند برای آزادی زندانی و سند برای مرخصی زندانی متفاوت است. چرا که مدت زمان مرخصی کوتاه تر از آزادی می باشد در نتیجه ارزان تر هم خواهد بود. برای برآورد هزینه و قیمت اجاره سند برای آزادی زندانی می توانید با کارشناسان حقوقی عدالت آفرینان تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند. مراحل تهیه کردن سند به این صورت می باشد که شما باید ابتدا به یک دفتر کارگشایی یا مرکز حقوقی مراجعه کرده و درخواست نوشتن قرارداد کنید. مراحل این فرآیند بسته به اینکه برای چه نظوری آن را میخواهید متفاوت است.

مثلا اگر برای آزادی یک زندانی به دنبال اجاره سند برای دادگاه باشید شما نیازمند یافتن مرکزی برای این امر می باشید. از زمانیکه فردی به دادگاه احضار می ود تا پایان رای نهایی دادگاه متهم شناخته می شود. با توافق قاضی می تواند با ارائه سند از زندان به صورت موقت آزاد گردد. همچنین فرد متهم می تواند برای مرخصی گرفتن از سند استفاده کند. پس سند به عنوان ضمانت متهم می باشد. موسسه عدالت آفرینان انواع سند را برای شما فراهم می کند تا بتوانید از آنها برای مرخصی و آزادی زندانی و متهم، تسهیلات بانکی، گرو گذاشتن و غیره استفاده کنید. اما در کل، اجاره سند در میان دو طرف بر اساس شرایط زیر می باشد:

  • فردی که این درخواست را می دهد باید در ازای سند چک و سفته داشته باشد.
  • کسب و کار این فرد باید معتبر باشد و جواز کسب داشته باشد.
  • اگر کارمند یا بازنشسته می باشد باید فیش حقوقی خود را ارائه دهد.
  • هویت دو طرف و محل سکونت اقوام مجرم ثبت گردد.
  • دو ضامن باید تمامی مراحل را تضمین کنند.
  • سند ها اصولا یک ساله اجاره داده می شوند اما این زمان قابل تمدید خواهد بود.

به طور کلی شما می توانید برای قرار وثیقه خود از پول حساب بانکی خود، سند ملک یا وسیله نقلیه و غیره بر اساس برابری ارزش آن با مبلغ تعیین شده استفاده کنید. در غیر این صورت شما می توانید برای اجاره وثیقه ملکی جهت آزادی زندانی اقدام کنید. به همین ظور، شما باید به یک مرزک حقوقی معتبر مراجعه کرده و درخواست وثیقه اجاره ای دهید. بعد از وضع قرارداد بین شما و وثیقه گذار هر ماه مبلغی را به عنوان اجاره وثیقه به وی می پردازید و تا موعدد قرارداد این وثیقه نزد شما باقی می ماند. اگر به دنبال وثیقه ملکی هستید عدالت آفرینان با ارائه وثیقه های ملکی تک برگی معتبر قابل ارائه به تمامی دادگاه ها و مراجع قضایی، زندانها و ندامتگاه ها در خدمت شماست تا در کمترین زمان و به صورت کاملا فوری این کار را برای شما انجام دهد. عدالت آفرینان می تواند به شما در تهیه وثیقه ملکی، وثیقه اجاره ای، ارائه وثیقه برای زندانی و تهیه آن برای زندانی با مبالغ سنگین را با تایید کارشناس رسمی دادگستری با مناسب ترین قیمت کمک و یاری برساند و در این زمینه به شما مشاوره حقوقی دهد.

شما برای راحتی کار خود بهتر است همین حالا تلفن را بر دارید و با  09127026188 تماس بگیرید.

منبع: عدالت آفرینان